4.10.2008

Pembe Hayallerim

Hayallerimi istiyorum
Tatlı,pembe hayallerimi
Sıcacık yatağımda,
Gözlerimi kapayıp kurduğum
Pembe güllerle dolu hayallerimi...

Hissetmek istiyorum,
Mutluluğu,huzuru
Gözlerimi açtığımda,
Çiçekler görmek istiyorum
Pembe ,yeşil,sarı,
Dolaşmak istiyorum
Tüm dünyayı
Bir iki tatlı söz duymak
İçten,neşeli

Sonra
Sonra ,ağlamak istiyorum
Yumuşacık kalbi olan
Tüm sıcaklığıyla
bana kollarını açan dostun
tüyden daha ymuşak olan omzunda

ve
öpmek istiyorum
gülünce yanağında güller açan
pembe çocuğu

hatırlamak istiyorum
çocukluğumun en masum tavrını
yaşamak istiyorum
ama sevgiyle
hissetmek istiyorum
ama sevgiliyle
bir müzik eşliğinde
hayallaer kurmak istiyorum
tatlı pembe hayaller

sıcacık yatağımda
gözlerimi kapayıp kurduğum
pembe güllerle dolu hayallerimi
sizlerden geri istiyorum.


1995
bEnDeN oLSuN...nUrGüL BaLcI..

Hiç yorum yok: