11.02.2009

Yakılası şiirler-5

Yakılası mektuplara,
Yakılası şiirler-5
Yakılan aşkın savrulan küllerine
avare ve gülnare’ye

=======================
Sevdan beni çağırıyor bu aralar…
Senin haberin yok.
Sana inat benle konuşuyor…
Gitme diyor.

Uzağımda olsan da ,yine beni okuyorsun hece hece
Ben kitleniyorum kelimelerine her gece….
Her ayrılıkta dilime dolanan o şarkı
‘’gün gelir sevgilim acıya alışırsın’’
Şimdi senin kaleminden bana,kaderim olup düşüyor.


Sevdan çağırıyor beni.
Oysa eminönü’ne gitmiyorum.
Beşiktaş’ta kimseyle buluşmuyorum.
Üsküdar’a geçmeyi hep erteliyorum.
Akıllıyım ya!!
İstiklal’de sana inat sensizliğe yürüyorum.
Ellerim sürekli cebimde,kimseye değsin istemiyorum.
Etrafıma bakmıyoum.
Seni görürüm düşüncesi ne haddime.
Olur da ,birini sana benzetirim diye korkuyorum.
Ellerim cebimde,İstanbul'da , sensizliğe yürüyorm.

Sevdan peşimde bu ara.
Bir anda şarkımız çalıyor radyoda.
Neden şimdi…diyorum…
Yine şarkıyı suçluyorum
Seçilir mi bu şarkı diyor sana kızıyorum.
‘’yarım bıraktın,yarsız bıraktın’’

Sevdan bu ara peşimde.
Hüzün mayınları döşemiş her yere.
Ama korkmuyorum ya!!
Adımımı atıyorum
Parçalanıyorum hüznün içinde.
Binlerce hüzün tanesi olup sana savruluyorum.

Sevdan peşimde bu ara.
Mezarlar kazmış içine gireyim diye.
Ama akıllıyım ya!!
Birini seçiyorum
Toprağımı ellerimle örtüyorum.
Olur da sevdan sana da tuzak kurarsa ,
Mezarımı bulamayasın diye
Mezar taşı bile koymuyorum…

yakılan aşkın savrulan küllerine…
bEnDeN oLsUn…n.b
nar_ Beyza 9-nisan-2008

Hiç yorum yok: