9.02.2009

Yakılası şiirler

Sandal…

Bir sandal yanaştı dün gece kalbimin kıyısına.
Yüzlerce korsan indi,
Mermi diye, senden kalan hatıraları boşalttılar sahipsiz kalbime…
Gözlerime, gözyaşı mayınları döşediler yine…
Bir silik siluet oluşturdular ve ben ellerimi uzattım dokunayım diye…
Ellerim boşlukta kaldı öylece…
Gözyaşı mayınları teker teker patlamaya başladı…
Atılan mermiler zaten kalbimi çoktan parçaladı…

Bir direğe bağladılar yorgun bedenimi,
Korsanlardan biri sen oldu, biri ben…
Tüm bir geçmişi oynadılar karşımda
Hatalarımı gördüm,savumaya geçtim’’zaman aşımına uğradı’’ dediler…
Hatalarını gördüm,isyan ettim’’duymaz seni’’ dediler…

Bir sandal yanaştı dün gece
Zihnimin en kuytu köşesine.
En olmadık hatıraları çıkarttılar korsanlar
Gizleyip gömdüğüm düşünceleri ganimet bulmuşcasına
Birer birer paylaştılar…

Bir sandal yanaştı dün gece
Kalbimin kıyısına,zihnimin en kuytu köşesine,
Korsanlar zafer çığlıklarıyla giderlerken
Sandalı ateşe verdim hatıralarınla birlikte…
Hiç acımadım küllerin savrulurken denize…

Bir sandal yanaştı dün gece…
Bir daha yanaşamayacak,
Küllerinden yeni bir sandal doğamayacak…

yakılan aşkın savrulan küllerine…
bEnDeN oLsUn…
nar_ı beyza...Temmuz-2008

yakılan aşkın savrulan küllerine…
avare ve gülnare'ye

Hiç yorum yok: