4.03.2009

Gitmelerde Kaldım

Gitmelerde kaldım
Adın gitti
Bilinmez koydum ismini, senden sonra
Gücüm bitti,alıp götürürken son umudumu yanında

Gitmelerde kaldım
Sen gittin ,ben kaldım
Gidemedim seninle ,kalakaldım öylece

Benden sakındığın sözler, buldu beni yabancı ellerde…
Kalakaldım, şaşkın ,kırgın, hiç bilmediğim bakışlarına dargın…

Güzel ve saf kız derdin bana
Güzelliğim tartışılır ama ,saflığım tescillendi nazarında

Şimdi her gün gidiyorum, gidemediğimiz o yerlere
Gitmelerin peşinde
Sana gidemeyeceğimi bile bile
Bir gün giderim ümidiyle

Gitmelerde kaldım
Sen gittin ben kaldım
Adın gitti
Bilinmez koydum ismini senden sonra…

bEnDeN oLsUn...nUrGüL BaLcI...
Haziran 2008-06-22
09 temmuz

2 yorum:

İstanbuli dedi ki...

Tüm İslam Aleminin ve Siz Değerli Kardeşimin
Alemlere Rahmet Olarak Gönderilen
Hazreti Muhammed Sallallahu Aleyhi Vesselam Efendimizin
Dünyaya Gelişi Gecesi Olan VELADET KANDİLİ mübarek olsun.

nar_ı beyza dedi ki...

Allah razı olsun..Hayırlı dularaınızı eksik etmeyin.Kandiliniz mübarek olsun...
saygılar...