3.04.2009

Bir Sana Yazamadım Şiir

Bir sana yazamadım şiir

Bir senin kulaklarına fısıladayamadım
Senden gayrısına her söylediğimde
Anlamsızlaşan iki kelimeyi yar.

Bir senin elini tutamadım
Bir seni koklayamadım
Teninin kokusuna hiç varamadım yar.

Bir sen karşılık beklemedin sevgine.
Bir sen haykırdın herkesin içinde ''seni seviyorum''diye
Bir sen söyledin gözlerime bakarak mihriban türküsünü
En güzel haliyle yanık sesinde yar.

Bir sen hediye ettin dünyadaki tüm gülleri bana
Senden sonrasında dikenler hep ellerimi kanattı yar.

Bir sen elini omzuma koyamadın…
Bir sen bana dokunmaya kıyamadın…
Bir senden duydum o en güzel iki kelimeyi.
Senden sonra her duyduğumda anlamsızlaşan yar.

Bir seni bekledim o kaybolduğun yolda
Bir senin için dediler ‘’bekleme gelmez artık’’diye
Senden sonrakiler sevmemi sevdiklerinde anladım ki
Bir sen beni ben olduğum için sevmiştin yar
Ve
Ben
Bir Seni
Beni severken sevmemiştim yar…

nar_ı beyza
22.22
09.11.2008
94’te gidip de gelmeyen’e...

2 yorum:

Adsız dedi ki...

Ya boşver kardeşim bu dünyada sevgiler şu bu yalan, seni oyalıyorlar, avutuyorlar sonra hiç birşey yokmuş gibi çekip gidiyorlar..
Sitemim sanadır yar...

nar_ı beyza dedi ki...

sitem daima giden yar'edir...sevgi evet oyalıyor bizi eğer dünyalık ise...inşaAllah oyalamayan sevgilere ulaşalım...teşekkür ederim yorumunuza...