4.05.2009

Sende Kalan Kendimi Terkediyorum

Canlar yakılır bu diyarlarda
Bedenler karantinaya alınır
Kalpler lime lime doğranır
Aşk ; ten zevkine satılır.

Sende Kalan Kendimi Terkediyorum

Gecelerdeki ihanet çemberin
Gündüzlerdeki masum aşklarına dolanacak
Dikenli bir tel olarak
Her aşkta canın yanacak
Ve
Sen
Ne gündüzlerdeki masum aşklarını yaşayabileceksin
Ne de gecelerdeki ihanetlerinin zevkine varacaksın
Ruhsuz sevişmelerinde!

Günün birinde yalancı bir dilber çıkıp karşına
Kalbinin en masumuna
İhanet hançerini sapladığında
Ölmeyeceksin!
Ölmek için
Bin kere
Haliç’in karanlık sularına gideceksin.

Aynı mekanda
Bir kalbi ; toprağa
Bir kalbi ; acılara
Gömen aynı insan olarak
Eyüp sahillerinde
Sessiz çığlıklarınla haykıracaksın.
Kuşlar gelecek çığlıklarına
Yağmur yağacak saçlarına
Sen,
O soğuk ,aralık gününü yaşayacaksın daima.

Ne içki unutturacak,
Ne dost sohbeti,
Ne nargile keyfi.

Belki bir gün bir sahilde
Bir bankın ucunda
Yalnız bir adam
Olarak
Şiirler yazacaksın sarı sayfalı deftere
gül kokan,kızıl açan.

Canın daima acıyacak
Ama acıttığın kadar asla
Acımayacak.
Sen bunları yaşayacaksın

ben mi?
Ben hala üşüyorum
O pazar gününden kurtulamıyorum
Yağmurlarda şemsiyemi açmıyorum
Hiçbir yağmur beni o günkü kadar ıslatamaz biliyorum.

Gökyüzüne bakamıyorum
Biliyor musun
Artık kuşlardan korkuyorum.
Her Pazar İstanbul’un bir sahilinde
Denizi seyrediyorum.
Bakışların geliyor aklıma
Kıyamıyorum.
Seni değil
Sende kalan kendimi
Terk ediyorum.

Hep gitmek vardı aramızda
Sen gidecektin oysa
Gidişine dayanamayacağım
Biliyorum
Ben
Gidiyorum.

..ocak/..şubat / 2009
Bir ikindi vakti yolları ayrılan,iki yarım yüreğin hatırasına
nar_ı beyza
nurgül balcı

1 yorum:

Adsız dedi ki...

iki yarım yürek. tamam olamadıktan sonra yaralı bi kuştan pek farklı yoktur nasılsa ayrı iklimlerin özgürlüklerinde uçuşmak uçmak kanat çırpmak tek noktaları sanırım..