3.05.2009

Susuyorum

Susuyorum
Oysa susarken ne çok konuşuyorum
Kış mı geliyor yine yüreğime
Buzullarım yeni erimişti seninle…

Göçmen kuşlar, veda dansı yapıyorlar semada…
Ayrılık kokusu geliyor burunlara
Hava buz gibi soğuk
Yağmurdan sırılsıklam olmuş iki vücut
Nefret edilen keşkeler dolanıyor dudaklara
Gözyaşları, yağmur damlalarına karışıyor bin defa…

Geçmiş diziliyor karşımıza
Karanlık suretlere ifadeler veriliyor…
Kimliksiz insanlara bırakılıyor sevilenler
Yapılan hataların bedelleri mi ödeniyor
Yoksa, tertemiz bir sevda mı gömülüyor karanlık sulara…

Oysa suçsuzum bu defa
Tüm geçmişimin bedelini ödemiştim ya
Sana sorgusuz,sualsiz gelmiştim,
Yüreğimi önüne sermiştim
Korkularımı,umutlarımı ,gözyaşlarımı paylaşmıştım da
Yeni başlanagıçlarıma seni dahil etmiştim ya..

Gitmek nasıl olur söylesene bana
Yüreğin bende kalırken
Yüreksiz bir bedende nefes almak nasıl bir şey anlatsana…

Susuyorum,sustukça konuşuyorum
Bir susturabilsem kendimi
İçsem mesela ellerinden
Zehirli aşk şerbetinin bir yudumunu
Son bir kez daha
Görebilsem mesela
Bakışlarında huzur bulduğum bir çift gözü
Hiç dokunamadan sana…
Koklasam doya doya
Sonra
Bir uçurımdan bıraksam kendimi
Çığlıklarım gelir mi kulağına
Yüreğin acır mı acaba…
….
Acimaz!
Giderken bende kalmıştı yüreğin
Yüreksiz bir bedende nefes almak nasıl bir şey
Anlatsana bana…


…Bilinmez zamanlarda,bilinmez mekanlarda,aşk’a aşık aşıklara hediyem olsun…
…Anlatabilene de, aşk olsun…

29-12-2008 ...nar_ı beyza

İnsan bazen kaybeder,kaybetmeli ki yeniden kazanabilsin ve bu öyle bir kazanma olmalı ki yeniden kaybedilmesin....
n.b.

Hiç yorum yok: