2.05.2009

Yağmurlar Düşüyor Üzerim(iz)e

Yağmurlar Düşüyor Üzerim(iz)e

Üşüyorum
Ne bitmez bir soğuk bu Allah’ım
Günlerdir ısınamadığım…
Bir ayazın içine atıldığım…

Donuyorum
Ellerim,bedenim,yüreğim…
Hiç ısınamıyorum…

Üzerimi örtüyorlar,
Ellerimi ısıtıyorlar
‘’Yüreğin üşüyor senin
Onu ısıtamayız ki’’ diyorlar
Ben susuyorum…

Sırılsıklam olduğum
O gri günden
Bir türlü kurtulamıyorum…

Yağmurlar yağıyor üzerime
Ne kadar giyinsem nafile
Damlalar ulaşıyor bedenime
Sıcacık odamda üşüyorum…

Gökyüzüne bakamıyorum…
Kuşlardan kaçıyorum…
Yağmasın yağmur üzerime
Artık istemiyorum…


Yağmurlar yağıyor yüreğime
Ektiğin acı tohumları kök salıyor
Hızla büyüyor,durduramıyorum
Allah’ım nasıl bir berekettir bu
Acıyı sulayan yağmur tanelerini
Yüreğimde istemiyorum…

Yağmurlar yağıyor delice
Gözlerim yağmur oluyor
Yağıyor yüreğine sessizce…

Ağlamayı sevmem bilirsin
Yağmur olup toprağa düşüyorum
Solan bir çiçeğe hayat veriyorum
Koparttığın çiçek olup
Ellerinde soluyorum…
Yağmur olarak bir daha
Hiçbir yüreğe yağmıyorum…

05.01.2009
nar_ı beyza
Yüreğine yağmur yağanlara hediyem olsun...
[Linkleri ve resimleri görmek için üye olmalısınız ÜYELİK İÇİN TIKLAYIN]

Hiç yorum yok: