8.11.2009

Az ama...



Az,ama devamlı sev beni
Damlayan su misali aksın sevgin kalbime
Ne zaman gölden okyanusa geçiş yaptığını anlamayayım

Az ama devamlı sev beni
Gün içinde 38 saniyeliğine sesimi duyacak kadar az olsun sevmelerin
Ancak ömrüme çarpınca saniyelerin büyüklüğünde şımarayayım

Az ama devamlı sev beni
Gece rüyalarına alıp
Sabah unuttuğun olayım
Dularının arasına kattığın insanlardan biri olsun ismim zikrettiğin…
Her akşam yemeğinden sonra tüttürdüğün keyif cigarası gibi,
Az ama devamlı sev beni.

''Seni tuz kadar seviyorum ''diyen masal kahramanı gibi.
Yemekleri az tuzlu seven gibi…yani benim gibi;)
Ya da az şekerli kahve tadında olsun sevgim kalbinde aklına her geldiğimde

Öyle her daim düşünme beni
Varken,yokken,yürürken,yerken,içerken,işteyken.
Boğulduğun anlarda seni hayata döndüren bir tek nefes olayım
Ciğerlerine solukladığın
Şükür iyi ki varsın dediğin.

Az ama devamlı sev beni
Mehtapta beni anma,
O çok sevdiğim havai fişeklerini adıma patlatma
Binlerce gül ile bedenimi donatma
Tek bir lale yeter bana.
Yıldızlara adımı yazma
''Yıldizlar yerinde güzel birak dursun yar ,alla beni pulla beni…''
derdi ya şarkıda
Usulca derinden yaklaş bana ,tut elimi helalinden ömür boyu bırakma...

31.10.2009.19:13

8 yorum:

Adsız dedi ki...

bir inşaAllah istediğin gibi sevecek biri çıkacak akrşına ablacım eminim bundan..
çok seviyorum seni..;)
tugba..

nar_ı beyza dedi ki...

Allah razı olsun Tuğbacım...Sanki ben de eminim;)sevgilerimiz de karşılıklı şükürler olsun...

MİNA dedi ki...

ömrümün masalıdır, tuz masalı...
bilen biriyle karşılaşmak güzel..

nar_ı beyza dedi ki...

Mina merhaba.Tuz masalını yazarken bunu bilen kaç kişi vardır diye aklıma gelivermişti.Çok hoş bir süpriz oldu bana yorumunuz.Çok teşekkürler...

süperbabaanne dedi ki...

bloğunuzu yeni gördüm.
çok güzel yazılar ve şiirler var.
sürekli izlerim artık, büyük bir zevkle:)

nar_ı beyza dedi ki...

süperbabaanne çok teşekkür ederim ve hoş geldiniz:)

kiraze dedi ki...

TUZ masalı ....
harıka bır anlatım herkesin kendındedn bır yasam bulurrr
blogunuzu bende takıp edıcem çok hosuma gıttı

nar_ı beyza dedi ki...

kiraze hoş geldin bloğuma:)güzel yorumun için de çok teşekkürler...